М-МА-20-ПАГ - Предузетништво у агробизнису
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Предузетништво у агробизнису | |||
| Акроним | М-МА-20-ПАГ | |||
| Студијски програм | Агроекономија | |||
| Модул | Менаџмент у агробизнису | |||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | положени обавезни предмети на мастер студијама | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Стицање: 1. знања о природи предузетништва, његовом концепту, врстама и развоју предузетника у пољопривреди, иноваторству, предузетничким процесима, особинама предузетника и стратегији отпочињања предузетничких послова; 2. вештине ефикасног учења и критичког мишљења о проблемима из области предузетништва у агробизнису; 3. способности решавања проблема из области предузетништва у агробизнису. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | 1. Примена метода у предузетништву; 2. препознавање врста предузетника и чиниоце који их подстичу; 3. анализирање особина предузетника; 4. подстицање предузетничке иновативности; 5. способност решавања порблема; 6. подстицање увођења иновација; 7. примена и разрађивање стратегија отпочињања предузетничких послова. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | 1.природа предузетништва и његово појмовно одређивање; концепт предузетништва 2. врсте предузетника у пољопривреди; 3. креативност у иноваторству; 4. предузетнички процес у пољопривреди; 5. особине предузетника; 6. Стратегија отпочињања предузетничких послова у агробизнису 7. развој новог, искоришћавање и трансформисање постојећег производа или услуга. | |||
| Садржај практичне наставе | 1. концепти предузетништва; 2. предузетнички процеси у пољопривреди; 3. стратегија отпочињања предузетничких послова; 4. практично развијање новог производа или услуге уз сагледавања свих врста ризика. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 3 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања у комбинацији са интерактивном наставом примењују се у свим наставним поглављима у одређеном обиму. Од метода интерактивне наставе користе се индивидуалне, групне, односно тимске колаборативне и кооперативне методе активног учења. Практична настава изводи су у вежбаоници, уз обавезу израде и презентације семинарског рада. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | Усмени испит | 50 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 10 | |||
| Семинари | 30 | |||
