Назив | Биологија |
---|
Акроним | О-ЗХ-20-БИОЛ |
---|
Студијски програм | Заштита животне средине у производњи хране |
---|
Модул | Заштита животне средине у производњи хране |
---|
Тип студија | основне академске студије |
---|
Наставник (предавач) | |
---|
Наставник/сарадник (вежбе) | |
---|
Наставник/сарадник (ДОН) | |
---|
Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | обавезан |
---|
Условљност другим предметима | | Облик условљености | |
---|
Циљеви изучавања предмета | Предмет треба да омогући студенту разумевање:
грађе анималне и биљне ћелије
основних типова биљних и животињских ткива
основних анатомских, морфолошких и физиолошких карактеристика вегетативних и генеративних биљних органа
основних морфолошких и физиолошких карактеристика система органа код животиња
разноврсности, распрострањења и значаја главних група биљака и животиња |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Упореди и разликује основну грађу, функцију и животни циклус, анатомску грађу органских система кичмењака, Објасни принципе разноврсности живих бића и њихове класификације, Користи светлосни микроскоп за препознавање и описивање ткива и органа кичмењака, Испољава спремност и способност за тимски рад, критичко мишљење, презентацију стеченог знања, процену исхода учења, процену наставног процеса. |
---|
Садржај теоријске наставе | Грађа ћелија, деоба ћелије; подела ткива; Основе морфологије и физиологије биљака и животиња: вегетативни и репродуктивни органи, основни физиолошки процеси (фотосинтеза, транспирација, фотопериодизам, биљни хормони, вернализација, дорманција семена), преглед грађе важнијих система органа животиња. кратак преглед основних група биљака и животиња |
---|
Садржај практичне наставе | Упореди и разликује грађу, функцију и животни циклус. Објасни принципе разноврсности живих бића и њихове класификације у таксономске категорије. Користи светлосни микроскоп за препознавање и описивање ткива и органа кичмењака Испољава спремност и способност за тимски рад, критичко мишљење, презентацију стеченог знања, процену исхода учења, процену наставног процеса. |
---|