Д-ВВ-14-МИМО - Микробилошки мониторинг
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Микробилошки мониторинг | |||
| Акроним | Д-ВВ-14-МИМО | |||
| Студијски програм | Пољопривредне науке | |||
| Модул | Воћарство и виноградарство | |||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | - | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је упознавање са концептом индикаторских микроорганизама, њихове детекције и значаја у мониторингу различитих животних средина; упознавање са критеријумима за одговарајуће индикаторске врсте и процену ризика. Примена софтверских решења у предиктивном моделирању у мониторингу индикаторских микроорганизама у животној средини. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент ће моћи да: разликује индикаторске микроорганизме, примени различите методе за детекцију индикаторских микроорганизама, да води евиденцију за експериментe и податке добијене експериментом у лабораторијској свесци, интегрише теоријска и практичнa знања у циљу анализе квалитета средине, да правилно изврши процену ризика коришћењем софтверских модела. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Индикаторске групе микроорганизама. Микробни метаболити као индикатори. Мониторинг индикаторских микроорганизама у природним и агроекосистемима. Процена ризика, примена софтверских модела у мониторингу. Узорковање у циљу детекције и идентификације индикаторских група микроорганизама. Методе детекције индикаторских група микроорганизама. | |||
| Садржај практичне наставе | Из свих поглавља предавања предвиђен је студијски истраживачки рад. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 5 | 0 | 3 | ||
| Методе извођења наставе | Теоретска настава у комбинацији са менторским радом, eLearning и case-study. Студент треба да води евиденцију о сваком експерименту, представи резултате експеримента у писаној и усменој форми, и оцени добијене резултате самостално и у групној дискусији. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | 40 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 60 | |||
