М-ПИ-14-ФМАХ - Физичке методе анализе хране
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Физичке методе анализе хране | |||
Акроним | М-ПИ-14-ФМАХ | |||
Студијски програм | Прехрамбена технологија | |||
Модул | Прехрамбени инжењеринг | |||
Тип студија | мастер академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 8.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | - | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Студенти треба да разумеју различите физичке карактеристике прехрамбених производа, посебно реолошка и текстурална својства, микроструктуру и термофизичка својства, овладају са методама анализа физичких карактеристика прехрамбених производа. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Дефинише и објасни физичке карактеристике различитих прехрамбених производа, примени методе и тумачи резултате анализе различитих физичких карактеристика прехрамбених производа – реолошка мерења, мерења текстуралних својстава, испитивање микроструктуре | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Реологија, реолошка својства материјала. Вискоеластичност прехрамбених производа. Методе и уређаји за одређивање реолошких својстава прехрамебних производа. Текстурална својства прехрамбених производа. Уређај и алати за мерење текстуралних својстава прехрамбених производа. Термофизичка својства хране, методе одређивања. Микроструктура прехрамбених производа и методе анализе. | |||
Садржај практичне наставе | ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
5 | 0 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | |||
Практична настава | 20 | Усмени испит | 50 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 30 |