Д-АЕ-14-МИЕ-13 - Методе истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Методе истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју | |||
Акроним | Д-АЕ-14-МИЕ-13 | |||
Студијски програм | Агроекономија и рурални развој | |||
Модул | Агроекономија и рурални развој | |||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | - | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Предмет треба да омогући студенту стицање знања, односно разумевање теорије истраживања, детерминисања подручја и организацију истраживања, примену метода и инструмената истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју – по методским јединицама наведеним у садржају предмета. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент треба да буде оспособљен да креира и спроведе истраживање на високом академском нивоу или развојне пројекте виског ранга; да одабере адекватан методолошки поступак, коректно гa примени и писмено интерпретира резултате научној и стручној заједници и/или доносиоцима полтичких и развојних одлука. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Квалитативне и квантитативне методе истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју; Методе стратешког планирања (SWOT анализа); Методе оцене аграрне и руралне политике (PAM); Методе мерења подршке пољопривреди (PSE, AMS); Вредновање развоја и друштвеног благостања; Неформалне и партиципативне методе анализе у аграрном и руралном развоју (RRА, PRА); Stakeholder анализа. | |||
Садржај практичне наставе | ||||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
5 | 0 | 5 | ||
Методе извођења наставе | Предавања у комбинацији са интерактивним методама наставе и учења у дискусионим групама примењују се у свим наставним поглављима предмета у одређеном обиму (предавања наставника и гостујућих предавача). | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | |||
Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 40 |