Навигација

О-ВВ-14-ТРИМ-13 - Тржиште и маркетинг пољопривредних производа

Спецификација предмета
НазивТржиште и маркетинг пољопривредних производа
АкронимО-ВВ-14-ТРИМ-13
Студијски програмБиљна производња
МодулВоћарство и виноградарство
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ5.0Статус предметаизборни
    Условљност другим предметимаНема.Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаПредмет треба да омогући студенту стицање знања, односно разумевање: теорије и аналитике тржишта, промета и маркетинга пољопривредних производа; стања и односа на домаћем тржишту, промету и маркетингу воћарско-виноградарских и пчеларских производа, и стања и односа на светском тржишту и међународном промету и маркетингу воћарско-виноградарских и пчеларских производа.
    Исходи учења (стечена знања)Студент треба да буде оспособљен за рад на пословима: анализе домаћег и међународног тржишта, промета и маркетинга воћарско-виноградарских и пчеларских производа; организације тржишта и промета воћарско-виноградарских и пчеларских производа; у маркетинг сектору воћарсковиноградарских и пчеларских производа, и маркетинг менаџера воћарско-виноградарских и пчеларских производа.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеУвод. Теорија тржишта и маркетинга пољопривредних производа. Домаће тржиште и маркетинг воћарско-виноградарских и пчеларских производа. Светско тржиште и међународни промет и маркетинг воћарско-виноградарских и пчеларских производа.
    Садржај практичне наставеАналитика понуде, тражње, цена и потрошње пољопривредних производа. Модели организације тржишта, промета и маркетинга воћарско-виноградарских и пчеларских производа. Анализа домаћег и међународног тржишта, промета и маркетинга воћарско-виноградарских и пчеларских производа.
    Литература
    1. Влаховић, Б. (2018). Тржиште и маркетинг. Пољопривредни факултет, Нови Сад.
    2. Влаховић, Б. (2011). Тржиште и маркетинг пољопривредно-прехрамбених производа, Пољопривредни факултет, Нови Сад.
    3. Божидаревић, Д. (2002). Маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа, Пољопривредни факултет, Нови Сад.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    22
    Методе извођења наставеПредавања, вежбе и интерактивна настава. Провера знања у току наставе путем колоквијума.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавањаПисмени испит
    Практична наставаУсмени испит70
    Пројекти
    Колоквијуми30
    Семинари