Navigacija

O-VV-14-TRIM-13 - Tržište i marketing poljoprivrednih proizvoda

Specifikacija predmeta
Naziv Tržište i marketing poljoprivrednih proizvoda
Akronim O-VV-14-TRIM-13
Studijski program Biljna proizvodnja
Modul Voćarstvo i vinogradarstvo
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 5.0 Status predmeta izborni
    Uslovljnost drugim predmetima Nema. Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Predmet treba da omogući studentu sticanje znanja, odnosno razumevanje: teorije i analitike tržišta, prometa i marketinga poljoprivrednih proizvoda; stanja i odnosa na domaćem tržištu, prometu i marketingu voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda, i stanja i odnosa na svetskom tržištu i međunarodnom prometu i marketingu voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Student treba da bude osposobljen za rad na poslovima: analize domaćeg i međunarodnog tržišta, prometa i marketinga voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda; organizacije tržišta i prometa voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda; u marketing sektoru voćarskovinogradarskih i pčelarskih proizvoda, i marketing menadžera voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Uvod. Teorija tržišta i marketinga poljoprivrednih proizvoda. Domaće tržište i marketing voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda. Svetsko tržište i međunarodni promet i marketing voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda.
    Sadržaj praktične nastave Analitika ponude, tražnje, cena i potrošnje poljoprivrednih proizvoda. Modeli organizacije tržišta, prometa i marketinga voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda. Analiza domaćeg i međunarodnog tržišta, prometa i marketinga voćarsko-vinogradarskih i pčelarskih proizvoda.
    Literatura
    1. Vlahović, B. (2018). Tržište i marketing. Poljoprivredni fakultet, Novi Sad.
    2. Vlahović, B. (2011). Tržište i marketing poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, Poljoprivredni fakultet, Novi Sad.
    3. Božidarević, D. (2002). Marketing poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, Poljoprivredni fakultet, Novi Sad.
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    2 2
    Metode izvođenja nastave Predavanja, vežbe i interaktivna nastava. Provera znanja u toku nastave putem kolokvijuma.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja Pismeni ispit
    Praktična nastava Usmeni ispit 70
    Projekti
    Kolokvijumi 30
    Seminari