Навигација

О-ТА-14-ТРАИ-13 - Тржиште и маркетинг агроиндустријских производа

Спецификација предмета
НазивТржиште и маркетинг агроиндустријских производа
АкронимО-ТА-14-ТРАИ-13
Студијски програмПрехрамбена технологија
МодулТехнологија анималних производа
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ5.0Статус предметаизборни
    Условљност другим предметимаНема.Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаПредмет треба да омогући студенту стицање знања, односно разумевање: теорије и аналитике тржишта, промета и маркетинга агроиндустријских производа; стања и односа на домаћем тржишту, промету и маркетингу агроиндустријских производа анималног порекла, и стања и односа на светском тржишту и међународном промету и маркетингу агроиндустријских производа анималног порекла.
    Исходи учења (стечена знања)Студент треба да буде оспособљен за рад на пословима: анализе домаћег и међународног тржишта, промета и маркетинга агроиндустријских производа анималног порекла; организације тржишта и промета агроиндустријских производа анималног порекла; у маркетинг сектору агроиндустријских производа анималног порекла, и маркетинг менаџера агроиндустријских производа анималног порекла.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеУвод. Теорија тржишта и промета агроиндустријских производа. Теорија маркетинга агроиндустријских производа. Домаће тржиште и маркетинг агроиндустријских производа анималног порекла. Светско тржиште и међународни промет и маркетинг агроиндустријских производа анималног порекла.
    Садржај практичне наставеАналитика понуде, тражње, цена и потрошње агроиндустријских производа. Модели организације тржишта, промета и маркетинга агроиндустријских производа анималног порекла. Анализа домаћег и међународног тржишта, промета и маркетинга агроиндустријских производа анималног порекла.
    Литература
    1. Влаховић, Б. (2018). Тржиште и маркетинг, Пољопривредни факултет, Нови Сад,
    2. Влаховић, Б. (2015). Тржиште агроинустриских производа, Пољопривредни факултет, Нови Сад,
    3. Милисављевић, М., Маричић, Б., Глигоријевић, М. (2006). Основи маркетинга, Економски факултет, Београд,
    4. Божидаревић, Д. (2002). Маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа, Пољопривредни факултет, Универзитет у Новом Саду, Нови Сад,
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    22
    Методе извођења наставе
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавањаПисмени испит
    Практична наставаУсмени испит70
    Пројекти
    Колоквијуми30
    Семинари