Navigacija

O-TA-14-TRAI-13 - Tržište i marketing agroindustrijskih proizvoda

Specifikacija predmeta
Naziv Tržište i marketing agroindustrijskih proizvoda
Akronim O-TA-14-TRAI-13
Studijski program Prehrambena tehnologija
Modul Tehnologija animalnih proizvoda
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 5.0 Status predmeta izborni
    Uslovljnost drugim predmetima Nema. Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Predmet treba da omogući studentu sticanje znanja, odnosno razumevanje: teorije i analitike tržišta, prometa i marketinga agroindustrijskih proizvoda; stanja i odnosa na domaćem tržištu, prometu i marketingu agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla, i stanja i odnosa na svetskom tržištu i međunarodnom prometu i marketingu agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Student treba da bude osposobljen za rad na poslovima: analize domaćeg i međunarodnog tržišta, prometa i marketinga agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla; organizacije tržišta i prometa agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla; u marketing sektoru agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla, i marketing menadžera agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Uvod. Teorija tržišta i prometa agroindustrijskih proizvoda. Teorija marketinga agroindustrijskih proizvoda. Domaće tržište i marketing agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla. Svetsko tržište i međunarodni promet i marketing agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla.
    Sadržaj praktične nastave Analitika ponude, tražnje, cena i potrošnje agroindustrijskih proizvoda. Modeli organizacije tržišta, prometa i marketinga agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla. Analiza domaćeg i međunarodnog tržišta, prometa i marketinga agroindustrijskih proizvoda animalnog porekla.
    Literatura
    1. Vlahović, B. (2018). Tržište i marketing, Poljoprivredni fakultet, Novi Sad,
    2. Vlahović, B. (2015). Tržište agroinustriskih proizvoda, Poljoprivredni fakultet, Novi Sad,
    3. Milisavljević, M., Maričić, B., Gligorijević, M. (2006). Osnovi marketinga, Ekonomski fakultet, Beograd,
    4. Božidarević, D. (2002). Marketing poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, Poljoprivredni fakultet, Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad,
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    2 2
    Metode izvođenja nastave
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja Pismeni ispit
    Praktična nastava Usmeni ispit 70
    Projekti
    Kolokvijumi 30
    Seminari