Д-ВВ-20-РВИ - Регулатори растења у виноградарству
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Регулатори растења у виноградарству | |||
Акроним | Д-ВВ-20-РВИ | |||
Студијски програм | Пољопривредне науке | |||
Модул | Воћарство и виноградарство | |||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 12.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Нема | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Предмет омогућава стицање и продубљивање знања и вештина из области деловања биљних регулатора растења и ефеката њихове примене. Студенти стичу способности сагледавања могућности примене рр у циљу контроле растења, сазревања ластара, повећање степена отпорности на ниске температуре, продуктивности, квалитета приноса. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку курса, студент треба да буде оспособљен да: Објасни механизме деловања, динамику промена током годишњег циклуса развића; Објасни значај и ефекат примене на контролу растења; на контролу родности и квалитета, у производњи лозног садног материјала, у превазилажење стресних услова; Испољава способност за тимски рад, критично мишљење, интегрисање знања, способност презентације резултата | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Врсте регулатора растења. А ауксини, гиберелини, цитокинини, абсцисинска киселина. Динамика промене садржаја. Синтетички регулато-ри растења: стимулатори и инхибитори. Контрола вегетативног растења, сазревања и репродуктивног развоја; цветање и заметање бобица. Примена рр у производњи грожђа. Примена рр у лозном расадничарству. | |||
Садржај практичне наставе | Студијски истраживачки рад биће организован индивидуално у зависности од теме докторске дисертације, а обухватиће израду и писање семинарског или научног рада. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
6 | 0 | 4 | ||
Методе извођења наставе | Од метода извођења наставе користе се класична предавања и методе интерактивне наставе и учења које подразумевају индивидуални и тимски рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | |||
Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 40 | |||
Семинари | 30 |