Навигација

Д-АЕ-20-ИТА - Истраживање тржишта и агромаркетинг

Спецификација предмета
НазивИстраживање тржишта и агромаркетинг
АкронимД-АЕ-20-ИТА
Студијски програмАгроекономија и рурални развој
МодулАгроекономија и рурални развој
Тип студијадокторске академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ15.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимаНема.Облик условљености
      Циљеви изучавања предметаПредмет омогућава студенту: 1) стицање знања, вештина и ставова о агромаркетингу, процесу истраживања тржишта и примени у пракси; 2) стицање знања за спровођење маркетинг истраживања субјеката у агроиндустријском комплексу и улози маркетинг информационих система; и 3) стицање способности за самосталан научни рад и преузимање одговарајуће улоге у анализи проблема маркетинг истраживања.
      Исходи учења (стечена знања)По завршетку курса, студент треба да буде способан да на академском нивоу разматра питања и примени знања из области истраживања тржишта и агромаркетинга; учествује у различитим мултидисциплинарним тимовима који анализирају проблеме из ове области и поседује академске вредности и знања којe га квалификују за рад на пројектима из области маркетинга истраживања агроиндустријских производа.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставе1. Маркетинг информациони систем, природа и обухват маркетинг истраживања; 2. Маркетинг концепт пословања привредних субјеката у агропривреди; 3. Предмет, циљ и врста маркетинг истраживања; 4. Прикупљање података, екплоративна и дескриптивна истраживања; 5. Процес маркетинг истраживања; 6. Методе, технике и инструменти у агромаркетингу.
      Садржај практичне наставеСеминарски радови из различитих области обухваћених планом предмета. Тема и метод истраживања биће индивидуално прилагођени студентима
      Литература
      1. Станковић Љ., Ђукић С. (2013). Маркетинг. Економски факултет, Ниш.
      2. Влаховић Б. (2018). Тржиште и маркетинг. Пољопривредни факултет, Нови Сад.
      3. Aaker D., Kumar V., Day G. (2008). Marketinško istraživanje, Ekonomski fakultet, Beograd.
      4. Котлер П. (2001). Управљање маркетингом: анализа, планирање, примена и контрола, МАТЕ, Загреб.
      5. Lamb C., Hair J., McDaniel C. (2013). Marketing. DataStatus, Beograd.
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      505
      Методе извођења наставеТеоријска настава и индивидуални консултативни процес у свим фазама спровођења програма.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања40Писмени испит
      Практична наставаУсмени испит60
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари