Navigacija

D-AE-20-ITA - Istraživanje tržišta i agromarketing

Specifikacija predmeta
Naziv Istraživanje tržišta i agromarketing
Akronim D-AE-20-ITA
Studijski program Agroekonomija i ruralni razvoj
Modul Agroekonomija i ruralni razvoj
Tip studija doktorske akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
    Nastavnik/saradnik (DON)
      Broj ESPB 15.0 Status predmeta izborni
      Uslovljnost drugim predmetima Nema. Oblik uslovljenosti
      Ciljevi izučavanja predmeta Predmet omogućava studentu: 1) sticanje znanja, veština i stavova o agromarketingu, procesu istraživanja tržišta i primeni u praksi; 2) sticanje znanja za sprovođenje marketing istraživanja subjekata u agroindustrijskom kompleksu i ulozi marketing informacionih sistema; i 3) sticanje sposobnosti za samostalan naučni rad i preuzimanje odgovarajuće uloge u analizi problema marketing istraživanja.
      Ishodi učenja (stečena znanja) Po završetku kursa, student treba da bude sposoban da na akademskom nivou razmatra pitanja i primeni znanja iz oblasti istraživanja tržišta i agromarketinga; učestvuje u različitim multidisciplinarnim timovima koji analiziraju probleme iz ove oblasti i poseduje akademske vrednosti i znanja koje ga kvalifikuju za rad na projektima iz oblasti marketinga istraživanja agroindustrijskih proizvoda.
      Sadržaj predmeta
      Sadržaj teorijske nastave 1. Marketing informacioni sistem, priroda i obuhvat marketing istraživanja; 2. Marketing koncept poslovanja privrednih subjekata u agroprivredi; 3. Predmet, cilj i vrsta marketing istraživanja; 4. Prikupljanje podataka, ekplorativna i deskriptivna istraživanja; 5. Proces marketing istraživanja; 6. Metode, tehnike i instrumenti u agromarketingu.
      Sadržaj praktične nastave Seminarski radovi iz različitih oblasti obuhvaćenih planom predmeta. Tema i metod istraživanja biće individualno prilagođeni studentima
      Literatura
      1. Stanković Lj., Đukić S. (2013). Marketing. Ekonomski fakultet, Niš.
      2. Vlahović B. (2018). Tržište i marketing. Poljoprivredni fakultet, Novi Sad.
      3. Aaker D., Kumar V., Day G. (2008). Marketinško istraživanje, Ekonomski fakultet, Beograd.
      4. Kotler P. (2001). Upravljanje marketingom: analiza, planiranje, primena i kontrola, MATE, Zagreb.
      5. Lamb C., Hair J., McDaniel C. (2013). Marketing. DataStatus, Beograd.
      Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
      Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
      5 0 5
      Metode izvođenja nastave Teorijska nastava i individualni konsultativni proces u svim fazama sprovođenja programa.
      Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
      Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
      Aktivnosti u toku predavanja 40 Pismeni ispit
      Praktična nastava Usmeni ispit 60
      Projekti
      Kolokvijumi
      Seminari