Навигација

М-ХК-20-ЕЈ - Енглески језик

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик
АкронимМ-ХК-20-ЕЈ
Студијски програмПољопривреда
МодулХортикултура
Тип студијамастер академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ5.0Статус предметаобавезан
    Условљност другим предметимаСредњошколско предзнање енглеског језикаОблик условљености
    Циљеви изучавања предметаОвладавање како рецептивним језичким вештинама (читање, слушање) тако и продуктивним (говорење, писање) у одабраним ситуацијама агрономског дискурса. Посебна пажња се поклања енглеској агрономској терминологији, развијању вештине самосталног превођења, академском писању и академском дискурсу, пре свега структури и писању сажетака и научних радова на енглеском језику.
    Исходи учења (стечена знања)На крају течаја, студент треба да стекне: (1) професионалну операционалну компетенцију (коришћење енглеске агрономске литературе), (2) лингвистичку и социолингвистичку компетенцију (употреба агрономске терминологије сходно нормама и инојезичном узусу) и (3) социокултурну компетенцију (способност примене стечених знања у складу са очекивањима инопартнера).
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеАктивно усвајање и примена лексичко-граматичких знања на материјалу агрономских текстова, академско писање. Презентација савремених модела пословне кореспонденције, писање сажетака и научних радова, писање биографије итд. Обучавање за рад на Интернету.
    Садржај практичне наставеДијалошки и монолошки говор; лексичко-граматичка и преводна вежбања; академско писање, рад на Интернету.
    Литература
    1. Đorđević, D. (2022). Seed, breed, feed and succeed: English for Agriculture and Food Technology Students. Prvo izdanje. Beograd: Poljoprivredni fakultet (Zemun: Birograf Comp).
    2. Glasman-Deal, H. (2010). Science Research Writing for Non-Native Speakers of English. London: Imperial College Press.
    3. Golbort, R. (2006). Writing for science. New Haven & London: Yale University Press.
    4. McCarthy, M. & F. O’Dell (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press.
    5. Kolčar, V. (2002). Englesko-srpski i srpsko-engleski poljoprivredni rečnik. Beograd-Zemun: Institut za kukuruz “Zemun polje”.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    32
    Методе извођења наставефронтална настава,групна настава и индивидуални облик наставе
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавања10Писмени испит60
    Практична наставаУсмени испит
    Пројекти
    Колоквијуми30
    Семинари