Навигација

О-ЗХ-20-Е - Енглески језик

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик
АкронимО-ЗХ-20-Е
Студијски програмЗаштита животне средине у производњи хране
МодулЗаштита животне средине у производњи хране
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ6.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимаЗа упис предмета потребно предзнање енглеског језика на средњошколском нивоу (или најмање ниво А2 ‒ уз доказе)Облик условљености
      Циљеви изучавања предметаОвладавање како рецептивним језичким вештинама (читање, слушање са разумевањем) тако и продуктивним (говорење, писање на енглеском језику) у одабраним ситуацијама агрономског дискурса. Посебна пажња се поклања енглеској агрономској и терминологији и развијању вештине самосталног превођења са енглеског на српски и обрнуто.
      Исходи учења (стечена знања)На крају течаја студент треба (на базичном нивоу) да стекне (1) професионалну операционалну компетенцију (коришћење енглеске агрономске литературе), (2) лингвистичку и социолингвистичку компетенцију (употреба стручне терминологије сходно нормама и инојезичном узусу) и (3) социокултурну компетенцију (способност примене стечених знања о културолошким карактеристикама).
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеАктивно усвајање и примена лексичко-граматичких знања на материјалу текстова агрономске садржине. Презентација савремених модела пословне кореспонденције; писање биографије итд.
      Садржај практичне наставеДијалошки и монолошки говор; лексичко-граматичка и преводна вежбања.
      Литература
      1. Đorđević, D. (2022). Seed, breed, feed and succeed: English for Agriculture and Food Technology Students. Prvo izdanje. Beograd: Poljoprivredni fakultet (Zemun: Birograf Comp).
      2. Hollett, V. (2006). Business Objectives. Oxford: Oxford University Press.
      3. Kelly, K. (2008). Science. Oxford: Macmillan Publishers Limited.
      4. Popović Lj. i V. Mirić (1996). Gramatika engleskog jezika sa vežbanjima. Beograd: IP„ZAVET”.
      5. Kolčar, V. (2002). Englesko-srpski i srpsko-engleski poljoprivredni rečnik. Beograd-Zemun: Institut za kukuruz “Zemun polje”.
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      22
      Методе извођења наставефронтална настава, групна настава и индивидуални облик наставе
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања10Писмени испит60
      Практична наставаУсмени испит
      Пројекти
      Колоквијуми30
      Семинари