Навигација

М-АР-14-РУТ - Рурални туризам

Спецификација предмета
НазивРурални туризам
АкронимМ-АР-14-РУТ
Студијски програмАгроекономија
МодулАграрни и рурални развој
Тип студијамастер академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ6.0Статус предметаизборни
    Условљност другим предметимаНема.Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаПредмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа.
    Исходи учења (стечена знања)Предмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеПредмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа.
    Садржај практичне наставеПредмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа.
    Литература
    1. Ђукић-Дојчиновић В. (1992): Сеоски туризам Србије, туристичко-културна анимација. Туристичка штампа, Београд.
    2. Ђукић-Дојчиновић В. (1992): Сеоски туризам Србије, туристичко-културна анимација. Туристичка штампа, Београд.
    3. Ђукић-Дојчиновић В. (1992): Сеоски туризам Србије, туристичко-културна анимација. Туристичка штампа, Београд.
    4. Ђукић-Дојчиновић В. (1992): Сеоски туризам Србије, туристичко-културна анимација. Туристичка штампа, Београд.
    5. Ђукић-Дојчиновић В. (1992): Сеоски туризам Србије, туристичко-културна анимација. Туристичка штампа, Београд.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    32
    Методе извођења наставеПредавања, вежбе и интерактивна настава. Провера знања у току наставе путем колоквијума, презентације и одбране семинарског рада.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавања10Писмени испит
    Практична наставаУсмени испит50
    Пројекти
    Колоквијуми20
    Семинари20