М-АР-14-РУТ - Рурални туризам
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Рурални туризам | |||
Акроним | М-АР-14-РУТ | |||
Студијски програм | Агроекономија | |||
Модул | Аграрни и рурални развој | |||
Тип студија | мастер академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Нема. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Предмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Предмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Предмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа. | |||
Садржај практичне наставе | Предмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Предавања, вежбе и интерактивна настава. Провера знања у току наставе путем колоквијума, презентације и одбране семинарског рада. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
Практична настава | Усмени испит | 50 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари | 20 |