M-AR-14-RUT - Ruralni turizam
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Ruralni turizam | |||
Akronim | M-AR-14-RUT | |||
Studijski program | Agroekonomija | |||
Modul | Agrarni i ruralni razvoj | |||
Tip studija | master akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Nema. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
Sadržaj praktične nastave | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
3 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Predavanja, vežbe i interaktivna nastava. Provera znanja u toku nastave putem kolokvijuma, prezentacije i odbrane seminarskog rada. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
Praktična nastava | Usmeni ispit | 50 | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 20 | |||
Seminari | 20 |