Navigacija

M-AR-14-RUT - Ruralni turizam

Specifikacija predmeta
Naziv Ruralni turizam
Akronim M-AR-14-RUT
Studijski program Agroekonomija
Modul Agrarni i ruralni razvoj
Tip studija master akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 6.0 Status predmeta izborni
    Uslovljnost drugim predmetima Nema. Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda.
    Sadržaj praktične nastave Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda.
    Literatura
    1. Đukić-Dojčinović V. (1992): Seoski turizam Srbije, turističko-kulturna animacija. Turistička štampa, Beograd.
    2. Đukić-Dojčinović V. (1992): Seoski turizam Srbije, turističko-kulturna animacija. Turistička štampa, Beograd.
    3. Đukić-Dojčinović V. (1992): Seoski turizam Srbije, turističko-kulturna animacija. Turistička štampa, Beograd.
    4. Đukić-Dojčinović V. (1992): Seoski turizam Srbije, turističko-kulturna animacija. Turistička štampa, Beograd.
    5. Đukić-Dojčinović V. (1992): Seoski turizam Srbije, turističko-kulturna animacija. Turistička štampa, Beograd.
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    3 2
    Metode izvođenja nastave Predavanja, vežbe i interaktivna nastava. Provera znanja u toku nastave putem kolokvijuma, prezentacije i odbrane seminarskog rada.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit
    Praktična nastava Usmeni ispit 50
    Projekti
    Kolokvijumi 20
    Seminari 20