M-AR-14-RUT - Ruralni turizam
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Ruralni turizam | |||
| Akronim | M-AR-14-RUT | |||
| Studijski program | Agroekonomija | |||
| Modul | Agrarni i ruralni razvoj | |||
| Tip studija | master akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Nema. | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 3 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja, vežbe i interaktivna nastava. Provera znanja u toku nastave putem kolokvijuma, prezentacije i odbrane seminarskog rada. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 50 | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 20 | |||
| Seminari | 20 | |||
