Д-ФМ-14-НЕМ-13 - Нематологија
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Нематологија | |||
| Акроним | Д-ФМ-14-НЕМ-13 | |||
| Студијски програм | Пољопривредне науке | |||
| Модул | Фитомедицина | |||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Студент треба да упозна основне особине нематода; њихово место и значај у природи и за људе; Биоекологију главних трофичких група нематода; | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Од студента се очекује да покаже познавање основних особина нематода; њиховог место и значај у природи и за људе и буде оспособљен да на основу симптома посумња на нематоде као узрочнике штете; да сам препозна присуство неких нематода на и у биљкама; да квалитетно узоркује земљиште и биљни материјал за експерзизу; осмисли и спроводи интегралну заштиту биља од нематода | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Место Nematoda у животињском царству; распрострањеност; значај; основна систематика, грађа тела и животни процеси; Важније групе нематода и њихови односи са другим живим бићима: Нематоде као храна другим живим бићима; Микроботрофне, грабљиве, фитофагне нематоде; Зоогене нематоде и њихови односи са животињама, Принципи контроле штетних нематода | |||
| Садржај практичне наставе | Све главне области теоријске наставе прате комплементарне лабораторијске вежбе | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 6 | 0 | 4 | ||
| Методе извођења наставе | ||||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | 40 | Усмени испит | 30 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 30 | |||
