О-ХК-14-ЦВЕ2-13 - Цвећарство 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Цвећарство 2 | |||
Акроним | О-ХК-14-ЦВЕ2-13 | |||
Студијски програм | Биљна производња | |||
Модул | Хортикултура | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | обавезан | |
Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | стицање знања и разумевања из подручја технологије гајења различитих цветних врста; њихове морфолошке,карактеристика; значај и применa у ентеријеру; основне принципе производње цвећа; | |||
Исходи учења (стечена знања) | Препозна важност и уочи значај проучаваних врста цвећа у контексту домаће и интернационалне производње; 2. Препозна и опише примену проучаваних цветних врста из програма; 3. Примени одговарајуће начине размножавања; 4. Објасни технологије гајења проучаваних врста цвећа; 5. Уочи значај правилног руковања, бербе, скалдиштења , транспорта и реализације цветних врста; 6 | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Луковичасто-гомољасто-ризоматично цвеће: Саксијско цвеће Резано цвеће Сукуленте и Бромелије Палме Кактуси Орхидеје | |||
Садржај практичне наставе | Препознавање цветних врста; 2. Израда плана производње резаног цвећа у заштићеном простору; 3. Израда плана производње саксијског цвећа у заштићеном простору; 4. Савладавање техника размножавања цвећа; 5. Примена одговарајућих цветне врста у простору; 6. Одржавање и нега биљака у ентеријеру; 7. Презентација резултата активности на вежбама | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
4 | 2 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 10 | Усмени испит | 60 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 25 | |||
Семинари | 0 |