Навигација

М-УЗ-20-ЕЈ - Енглески језик

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик
АкронимМ-УЗ-20-ЕЈ
Студијски програмПољопривреда
МодулУправљање земљиштем и водама
Тип студијамастер академске студије
Наставник (предавач)
    Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ5.0Статус предметаобавезан
      Условљност другим предметимаСредњошколско предзнање енглеског језикаОблик условљености
      Циљеви изучавања предметаОвладавање како рецептивним језичким вештинама (читање, слушање) тако и продуктивним (говорење, писање) у одабраним ситуацијама агрономског дискурса. Посебна пажња се поклања енглеској агрономској терминологији, развијању вештине самосталног превођења, академском писању и академском дискурсу, пре свега структури и писању сажетака и научних радова на енглеском језику.
      Исходи учења (стечена знања)На крају течаја, студент треба да стекне: (1) професионалну операционалну компетенцију (коришћење енглеске агрономске литературе), (2) лингвистичку и социолингвистичку компетенцију (употреба агрономске терминологије сходно нормама и инојезичном узусу) и (3) социокултурну компетенцију (способност примене стечених знања у складу са очекивањима инопартнера).
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеАктивно усвајање и примена лексичко-граматичких знања на материјалу агрономских текстова, академско писање. Презентација савремених модела пословне кореспонденције, писање сажетака и научних радова, писање биографије итд. Обучавање за рад на Интернету.
      Садржај практичне наставеДијалошки и монолошки говор; лексичко-граматичка и преводна вежбања; академско писање, рад на Интернету.
      Литература
      1. Đorđević, D. (2022). Seed, breed, feed and succeed: English for Agriculture and Food Technology Students. Prvo izdanje. Beograd: Poljoprivredni fakultet (Zemun: Birograf Comp).
      2. Glasman-Deal, H. (2010). Science Research Writing for Non-Native Speakers of English. London: Imperial College Press.
      3. Golbort, R. (2006). Writing for science. New Haven & London: Yale University Press.
      4. McCarthy, M. & F. O’Dell (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press.
      5. Kolčar, V. (2002). Englesko-srpski i srpsko-engleski poljoprivredni rečnik. Beograd-Zemun: Institut za kukuruz “Zemun polje”.
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      32
      Методе извођења наставефронтална настава,групна настава и индивидуални облик наставе
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања10Писмени испит60
      Практична наставаУсмени испит
      Пројекти
      Колоквијуми30
      Семинари