Навигација

М-АР-20-МАГ - Маркетинг у агропривреди

Спецификација предмета
НазивМаркетинг у агропривреди
АкронимМ-АР-20-МАГ
Студијски програмАгроекономија
МодулАграрни и рурални развој
Тип студијамастер академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ7.0Статус предметаизборни
    Условљност другим предметимаНема.Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаПредмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа.
    Исходи учења (стечена знања)По завршетку курса, студент треба да буде способан да: 1. дефинише и објасни појмове из маркетинга; 2. идентификује специфичности маркетинг концепта произвођача инпута, пољопривредника и посредника; 3. анализира маркетинг стратегије наведених учесника; 4. идентификује, одабере и компарира елементе маркетинг микса; 5. учествује у решавању конкретних проблема из области маркетинга у агропривреди.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставе1. Дефинисање и еволуција маркетинга; 2. Маркетинг концепт пословања субјеката у агропривреди; 3. Развијање и примена маркетинг стратегија; 4. Маркетинг истраживања у агропривреди; 5. Канали маркетинга и управљање каналима маркетинга у агропривреди; 6. Елементи маркетинг микса.
    Садржај практичне наставеСеминарски радови из наведених наставних области; преглед литературе; студије случаја; дискусионе теме одабране у складу са наведеним тематским целинама.
    Литература
    1. Влаховић Б. (2018). Тржиште и маркетинг. Пољопривредни факултет. Пољопривредни факултет, Нови Сад.
    2. Lamb C., Hair J., McDaniel C. (2013). Marketing. Redaktori prevoda Sudarević T., Bogetić Z., Data Status, Beograd.
    3. Kohls, R. L. and Uhl, J. N. (2007): Marketing of Agricultural Products. Tenth Edition. Prentice Hall.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    32
    Методе извођења наставеПредавања у комбинацији са интерактивном наставом примењују се у свим наставним поглављима предмета. Индивидуални консултативни процес у току израде семинарског рада. Провера знања у току наставе путем теста и семинарског рада.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавања10Писмени испит
    Практична наставаУсмени испит50
    Пројекти
    Колоквијуми
    Семинари40