Navigacija

M-AR-20-MAG - Marketing u agroprivredi

Specifikacija predmeta
Naziv Marketing u agroprivredi
Akronim M-AR-20-MAG
Studijski program Agroekonomija
Modul Agrarni i ruralni razvoj
Tip studija master akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 7.0 Status predmeta izborni
    Uslovljnost drugim predmetima Nema. Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Po završetku kursa, student treba da bude sposoban da: 1. definiše i objasni pojmove iz marketinga; 2. identifikuje specifičnosti marketing koncepta proizvođača inputa, poljoprivrednika i posrednika; 3. analizira marketing strategije navedenih učesnika; 4. identifikuje, odabere i komparira elemente marketing miksa; 5. učestvuje u rešavanju konkretnih problema iz oblasti marketinga u agroprivredi.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave 1. Definisanje i evolucija marketinga; 2. Marketing koncept poslovanja subjekata u agroprivredi; 3. Razvijanje i primena marketing strategija; 4. Marketing istraživanja u agroprivredi; 5. Kanali marketinga i upravljanje kanalima marketinga u agroprivredi; 6. Elementi marketing miksa.
    Sadržaj praktične nastave Seminarski radovi iz navedenih nastavnih oblasti; pregled literature; studije slučaja; diskusione teme odabrane u skladu sa navedenim tematskim celinama.
    Literatura
    1. Vlahović B. (2018). Tržište i marketing. Poljoprivredni fakultet. Poljoprivredni fakultet, Novi Sad.
    2. Lamb C., Hair J., McDaniel C. (2013). Marketing. Redaktori prevoda Sudarević T., Bogetić Z., Data Status, Beograd.
    3. Kohls, R. L. and Uhl, J. N. (2007): Marketing of Agricultural Products. Tenth Edition. Prentice Hall.
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    3 2
    Metode izvođenja nastave Predavanja u kombinaciji sa interaktivnom nastavom primenjuju se u svim nastavnim poglavljima predmeta. Individualni konsultativni proces u toku izrade seminarskog rada. Provera znanja u toku nastave putem testa i seminarskog rada.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit
    Praktična nastava Usmeni ispit 50
    Projekti
    Kolokvijumi
    Seminari 40