M-AR-20-MAG - Marketing u agroprivredi
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Marketing u agroprivredi | |||
Akronim | M-AR-20-MAG | |||
Studijski program | Agroekonomija | |||
Modul | Agrarni i ruralni razvoj | |||
Tip studija | master akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 7.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Nema. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Predmet ima za cilj da studentima omogući: 1. sticanje znanja o teorijama nastanka i razvoja marketinga u agroprivredi; 2. razumevanje metoda i tehnika marketing aktivnosti u sektoru agroprivrede; i 3. sticanje veština za kvantifikaciju i usaglašavanje ponude i tražnje agroindustrijskih proizvoda, kao i prevazilaženje različitih nesklada koji se javljaju na tržištu agroindustrijskih proizvoda. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku kursa, student treba da bude sposoban da: 1. definiše i objasni pojmove iz marketinga; 2. identifikuje specifičnosti marketing koncepta proizvođača inputa, poljoprivrednika i posrednika; 3. analizira marketing strategije navedenih učesnika; 4. identifikuje, odabere i komparira elemente marketing miksa; 5. učestvuje u rešavanju konkretnih problema iz oblasti marketinga u agroprivredi. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | 1. Definisanje i evolucija marketinga; 2. Marketing koncept poslovanja subjekata u agroprivredi; 3. Razvijanje i primena marketing strategija; 4. Marketing istraživanja u agroprivredi; 5. Kanali marketinga i upravljanje kanalima marketinga u agroprivredi; 6. Elementi marketing miksa. | |||
Sadržaj praktične nastave | Seminarski radovi iz navedenih nastavnih oblasti; pregled literature; studije slučaja; diskusione teme odabrane u skladu sa navedenim tematskim celinama. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
3 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Predavanja u kombinaciji sa interaktivnom nastavom primenjuju se u svim nastavnim poglavljima predmeta. Individualni konsultativni proces u toku izrade seminarskog rada. Provera znanja u toku nastave putem testa i seminarskog rada. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
Praktična nastava | Usmeni ispit | 50 | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari | 40 |