М-УФ-20-РЕВ - Ревизија
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Ревизија | |||
Акроним | М-УФ-20-РЕВ | |||
Студијски програм | Агроекономија | |||
Модул | Управљање финансијама и пословање у агробизнису | |||
Тип студија | мастер академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
Циљеви изучавања предмета | Стицање знања и вештина из области теорије и методологије ревизије, развијање вештина за осмишљавање и спровођење процедура ревизије у циљу изражавања мишљења о квалитету финансијских извештаја. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент ће бити оспособљен да разуме и објасни природу и сврху ревизије и сагледа њен значај за функционисање тржишта капитала, као и целокупан привредни развој, имплементира одговарајуће процедуре ревизије, изведе закључке на основу спроведених тестова ревизије, формира мишљење и састави извештај о квалитету финансијских извештаја. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Теоријске основе ревизије, појам, циљеви, постулати, концепти и стандарди ревизије, кодекс професионалне етике, поступак ревизије, познавање пословања клијента, развијањсе стратегије ревизије, креирање плана и програма ревизије, спровођење процедура и извођење мишљења о квалитету финансијских извештаја. | |||
Садржај практичне наставе | Студија случајева, анализирање примера из праксе | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 2 | |||
Методе извођења наставе | класична предавања, вежбе, анализа примера из праксе, интерактивна настава, семинарски рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 5 | Усмени испит | 60 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари | 10 |