О-БИ-20-ВОВИ - Воћарство и виноградарство
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Воћарство и виноградарство | |||
| Акроним | О-БИ-20-ВОВИ | |||
| Студијски програм | Биотехнички и информациони инжењеринг | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са биолошким и производним особинама воћака и винове лозе; са интензивним системима гајења воћака и винове лозе (сорте, подлоге, узгојни облици и размаци садње); са технологијама подизања засада и гајења воћака и винове лозе у експлатационом периоду. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | На крају модула студент треба да покаже познавање: морфологије воћака и винове лозе, интензивних система гајења и њихових елемената, специфичности технологије подизања и одржавања вишегодишњих засада ових култура. Студент треба да буде оспособљен за развијање критичког мишљења о материји модула, за презентацију стечених знања и за евалуацију исхода учења и наставног процеса. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Увод у Воћарство и виноградарство; основни појмови; морфологија воћака и винове лозе; екологија воћака и винове лозе, периодизам у годишњем циклусу раста и развића воћака и винове лозе (фенологија); пројектовање и подизање воћњака и винограда; технологија гајења воћака и винове лозе у периоду експлоатације | |||
| Садржај практичне наставе | Сорте воћака и винове лозе. Подлоге воћака и винове лозе. Узгојни облици воћака и винове лозе | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Од метода извођења наставе користе се класична предавања, теренске вежбе и методе интерактивне наставе. Од метода интерактивне наставе у настави користе се индивидуалне, групне односно тимске колаборативне и кооперативне методе активног учења. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
