Navigacija

O-BI-20-UBI - Uvod u biotehnički i informacioni inženjering

Specifikacija predmeta
Naziv Uvod u biotehnički i informacioni inženjering
Akronim O-BI-20-UBI
Studijski program Biotehnički i informacioni inženjering
Modul
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 5.0 Status predmeta obavezan
    Uslovljnost drugim predmetima / Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Cilj predmeta je upoznavanje studenta sa strukturom i suštinom studijskog programa. Student se upoznaje sa suštinom studiranja studijskog programa, sadržajem svih predmeta predviđenih ovim studijskim programom, zatim koje su mu mogućnosti usmerenja kroz samo školovanje, koje su mu mogućnosti za razvoj poslovne karijere nakon završenih osnovih studija.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Student je sagledao suštinu i misiju studiranja biotehničkog i informacionog inžinjeringa. Osposobljen je da pravilno izabere i usmeri svoja interesovanja ka biotehničkom ili informacionom ižinjeringu. Student je mogućnosti razvoja karijere nakon završenih osnovnih sudija i sa kojim će se sve izazovima sresti
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Pojam biotehničkog i informacionog inženjeringa; Obrazovni profil Biotehnički i informacioni inženjering; Izazovi za inženjera biotehnike i informacionog inženjeringa; Mesto inženjera biotehnike i informacionog inženjeringa u Srbiji i svetu; Poslovne i obrazovne mogućnosti inženjera biotehnike i informacionog inženjeringa; Mobilnost studenata i istraživača; Mogućnosti uspostavljanja sopstvenog posla
    Sadržaj praktične nastave Vežbe, GAP (Good Agricultural Practice); Studentska mobilnost i praksa.
    Literatura
    1. Subotić M., Mitrović S., Grubic, Nešić L., & Stefanović D. (2017). Uloga univerziteta u razvoju preduzezništva: 23 Trendovi razvoja Trend (348-351). Zlatibor: Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu.
    2. European Commission (2013). Youth in Action Programme: Young People and Entrepreneurship.
    3. Hyunjeong, J. (2011). Comparative analysis of rural and urban start-up entrepreneurs.Theses and Dissertations- Agricultural Economics.
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    2 2
    Metode izvođenja nastave Od metoda izvođenja nastave koriste se klasična predavanja i metode interaktivne nastave. Od metoda interaktivne nastave u nastavi koriste se individualne i timske metode aktivnog učenja.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 30 Pismeni ispit 50
    Praktična nastava 20 Usmeni ispit
    Projekti
    Kolokvijumi
    Seminari