O-BI-20-UBI - Uvod u biotehnički i informacioni inženjering
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Uvod u biotehnički i informacioni inženjering | |||
Akronim | O-BI-20-UBI | |||
Studijski program | Biotehnički i informacioni inženjering | |||
Modul | ||||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 5.0 | Status predmeta | obavezan | |
Uslovljnost drugim predmetima | / | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Cilj predmeta je upoznavanje studenta sa strukturom i suštinom studijskog programa. Student se upoznaje sa suštinom studiranja studijskog programa, sadržajem svih predmeta predviđenih ovim studijskim programom, zatim koje su mu mogućnosti usmerenja kroz samo školovanje, koje su mu mogućnosti za razvoj poslovne karijere nakon završenih osnovih studija. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student je sagledao suštinu i misiju studiranja biotehničkog i informacionog inžinjeringa. Osposobljen je da pravilno izabere i usmeri svoja interesovanja ka biotehničkom ili informacionom ižinjeringu. Student je mogućnosti razvoja karijere nakon završenih osnovnih sudija i sa kojim će se sve izazovima sresti | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Pojam biotehničkog i informacionog inženjeringa; Obrazovni profil Biotehnički i informacioni inženjering; Izazovi za inženjera biotehnike i informacionog inženjeringa; Mesto inženjera biotehnike i informacionog inženjeringa u Srbiji i svetu; Poslovne i obrazovne mogućnosti inženjera biotehnike i informacionog inženjeringa; Mobilnost studenata i istraživača; Mogućnosti uspostavljanja sopstvenog posla | |||
Sadržaj praktične nastave | Vežbe, GAP (Good Agricultural Practice); Studentska mobilnost i praksa. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Od metoda izvođenja nastave koriste se klasična predavanja i metode interaktivne nastave. Od metoda interaktivne nastave u nastavi koriste se individualne i timske metode aktivnog učenja. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 30 | Pismeni ispit | 50 | |
Praktična nastava | 20 | Usmeni ispit | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari |