Navigacija

M-BI-20-EJ - Engleski jezik

Specifikacija predmeta
Naziv Engleski jezik
Akronim M-BI-20-EJ
Studijski program Poljoprivreda
Modul Biotehnički i informacioni inženjering
Tip studija master akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 5.0 Status predmeta obavezan
    Uslovljnost drugim predmetima Srednjoškolsko predznanje engleskog jezika Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Ovladavanje kako receptivnim jezičkim veštinama (čitanje, slušanje) tako i produktivnim (govorenje, pisanje) u odabranim situacijama agronomskog diskursa. Posebna pažnja se poklanja engleskoj agronomskoj terminologiji, razvijanju veštine samostalnog prevođenja, akademskom pisanju i akademskom diskursu, pre svega strukturi i pisanju sažetaka i naučnih radova na engleskom jeziku.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Na kraju tečaja, student treba da stekne: (1) profesionalnu operacionalnu kompetenciju (korišćenje engleske agronomske literature), (2) lingvističku i sociolingvističku kompetenciju (upotreba agronomske terminologije shodno normama i inojezičnom uzusu) i (3) sociokulturnu kompetenciju (sposobnost primene stečenih znanja u skladu sa očekivanjima inopartnera).
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Aktivno usvajanje i primena leksičko-gramatičkih znanja na materijalu agronomskih tekstova, akademsko pisanje. Prezentacija savremenih modela poslovne korespondencije, pisanje sažetaka i naučnih radova, pisanje biografije itd. Obučavanje za rad na Internetu.
    Sadržaj praktične nastave Dijaloški i monološki govor; leksičko-gramatička i prevodna vežbanja; akademsko pisanje, rad na Internetu.
    Literatura
    1. Đorđević, D. (2022). Seed, breed, feed and succeed: English for Agriculture and Food Technology Students. Prvo izdanje. Beograd: Poljoprivredni fakultet (Zemun: Birograf Comp).
    2. Glasman-Deal, H. (2010). Science Research Writing for Non-Native Speakers of English. London: Imperial College Press.
    3. Golbort, R. (2006). Writing for science. New Haven & London: Yale University Press.
    4. McCarthy, M. & F. O’Dell (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press.
    5. Kolčar, V. (2002). Englesko-srpski i srpsko-engleski poljoprivredni rečnik. Beograd-Zemun: Institut za kukuruz “Zemun polje”.
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    3 2
    Metode izvođenja nastave frontalna nastava,grupna nastava i individualni oblik nastave
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit 60
    Praktična nastava Usmeni ispit
    Projekti
    Kolokvijumi 30
    Seminari