M-UB-14-NMUK - Napredne metode upravljanja kvalitetom u proizvodnji hrane
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Napredne metode upravljanja kvalitetom u proizvodnji hrane | |||
| Akronim | M-UB-14-NMUK | |||
| Studijski program | Prehrambena tehnologija | |||
| Modul | Upravljanje bezbednošću i kvalitetom hrane | |||
| Tip studija | master akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 8.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Nema | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Da omogući studenti da se upoznaju sa naprednim metodama upravljanja kvaklitetom u proizvodnji hrane kroz praktične primere ikvantitativni i kvalitativni pristup organizovanja tih metoda i tehnika u prehrambenoj industriji. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Nakon položenog ispita studenti bi trebalo da budu osposobljeni da: (i) analizira probleme kvaliteta u procesima proizvodnje hrane; (ii) utvrdi metode i tehnike koje su potrebne da se unaprede procesi proizvodnje hrane; (iii) primeni napredne metode i tehnike u cilju poboljšanja procesa proizvodnje hrane. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | U okviru bloka predavanja analiziraju se dve grupe naprednih tehnika poboljšanja i to: tehnike upravljanja kontrolom kvaliteta i tehnike upravljanja kvalitetom proizvodnih procesa. Studenti se upoznaju sa: ulogom statistike u kontroli kvaliteta; različitim vrstama kontrolnih karata; analizom mernog sistema; indikatorima procesa; kontekstom upravljanja kvalitetom i rizicima kvaliteta u proizvodnji hrane. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Vežbe su organizovanje da studenti obrade jednu od tema sa predavanja u vidu seminarskog rada. | |||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 5 | 3 | |||
| Metode izvođenja nastave | Usmeno izlaganje i vizuelna prezentacija uz korišćenje odgovarajuće didaktičke opreme; interaktivna metoda; konsultacije - direktne i elektronskim putem. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 20 | |||
| Seminari | 40 | |||
