Navigacija

O-AE-20-TRAI - Tržište i marketing agroindustrijskih proizvoda

Specifikacija predmeta
Naziv Tržište i marketing agroindustrijskih proizvoda
Akronim O-AE-20-TRAI
Studijski program Agroekonomija
Modul
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 5.0 Status predmeta obavezan
    Uslovljnost drugim predmetima Nema Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Predmet omogućava studentu sticanje: 1. znanja, odnosno razumevanja osnovnih pojmova teorije i analize tržišta i marketinga agroindustrijskih proizvoda; 2. veština primene metoda i instrumenata za analizu tržišta agroindustrijskih proizvoda i 3. sposobnosti rešavanja konkretnih problema iz oblasti tržišta i marketinga agroindustrijskih proizvoda.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Po završetku kursa, student je sposoban da: 1. definiše i objasni pojmove iz tržišta i marketinga agroindustrijskih proizvoda (AI); 2. razume i objasni organizaciju i funkcionisanje domaćeg i stranih tržišta i marketinga AI; 3. razume i objasni tendencije na međunarodnom tržištu AI; 4. učestvuje pojedinačno i u timu u rešavanju konkretnih problema iz oblasti analize tržišta i marketinga AI.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave 1. Definisanje osnovnih pojmova tržišta agroindustrijskih proizvoda; 2. Institucionalni aspekti organizacije i funkcionisanja domaćeg tržišta i marketinga agroindustrijskih proizvoda; 3. Formiranje i promene cena agroindustrijskih proizvoda; 4. Karakteristike prometa agroindustrijskih proizvoda; 5. Teorija marketinga agroindustrijskih proizvoda.
    Sadržaj praktične nastave 1. Poslovno i tržište lične potrošnje; 2. Prikupljanje i sistematizacija podataka o ponudi, tražnji i cenama poljoprivrednih proizvoda; 3. Modeli organizacije tržišta, prometa i marketinga agroindustrijskih proizvoda; 4. Specifičnosti tržišta agroindustrijskih proizvoda; 5. Marketing agroindustrijskih proizvoda.
    Literatura
    1. Vlahović B. (2018). Tržište i marketing. Poljoprivredni fakultet, Novi Sad
    2. Vlahović B. (2011). Tržište i marketing poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. Poljoprivredni fakultet, Novi Sad
    3. Stanković Lj., Đukić S. (2013). Marketing. Ekonomski fakultet, Niš
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    2 2
    Metode izvođenja nastave Predavanja u kombinaciji sa interaktivnom nastavom primenjuju se u svim nastavnim poglavljima predmeta. Provera znanja u toku nastave putem testa i seminarskog rada.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit
    Praktična nastava Usmeni ispit 50
    Projekti
    Kolokvijumi 30
    Seminari 10